Ankara İş Makina Kursu

31.01.2017 17:37

Sizinde fark ettiğiniz gibi günümüzde her şey makinalar yardımı ile yapılmakta ve her alana bu makinalar yayılmış durumdadır ve bunlar birer iş kolu olmuştur özellikle ülkemizde bu alanda büyük bir iş makinası operatorü eksikliği bulunmaktadır çünkü bu iş makinalarını kullanmak için eğitim almış ve gerekli belegelerinizin olması gerekir ülkemizde bu alanda sizlere kurs ve eğitim sunabilen birkaç firma bulunmaktadır ama en merkezi ve kaliteli hizmeti alabileceğiniz yer Ankara iş makine kursu veren eşyan eğitim kurumlarıdır bünyesinde bir çok iş makine kursu vermektedir bunları şöyle belirtebiliriz greyder, dozer, silindir, backoloder, loder, ekskavatör, vinç, sondaj makinası, beton pompası, beton mikseri, forklift, zemin süpürme makinası ve zemin delme makinası kursu ve belgelerini sizlere sunmaktadır ve ayrıyetten ülkemizde hiçbir firmanın vermediği kule vinç operatörlüğü eğitiminide sizlere vermektedir. Hepinizin bildiği gibi ülkemizde iş makinaları operatörleri büyük ihtiyaçtır çünkü çok fazla bu operatörlere ihtiyaç duyulmaktadır belediyelerde, devlet kurumlarında ve en çokta özel şirketlerde bir çok iş makinası için kullanıcı operatörlere ihtiyaç vardır bu ihtiyacın farkına varan eşyan eğitim kurumları böyle bir eğitim sektörüne girerek kaliteli iş makinası operatörleri yetiştirip belgelendirmeyi hedef edinmiştir bu sektörde eğitim ve belgelerini alıp iyi bir operatör olmak istiyorsanız fakat nasıl ve nereden alacağınızı bilmiyorsanız o zaman eşyan eğitim kurumları ile iletişime geçmeniz gerektiğini belirtmeliyim yazının sonundaki iletişim adreslerine girerek daha detaylı bilgiyi edinebilir ve iletişim numaralarından bağlantı kurarak gerekli desteği temin edebilirsiniz.

 

ADRES: Uzayçağı Caddesi Ayık İş Merkezi No: 82 – C / 18

Ostim – Yenimahalle / ANKARA

TEL: 0312 354 54 26

FAX: 0312 354 54 96

WEB: www.ismakinakursu.com

E-MAİL : ozel@eysanismakinakursu.com.tr