Ten Takıları

08.09.2015 18:20

Aksesuarın kadının bir parçası olduğunu moda sektöründe olan biri olarak çok iyi bilirim. Tamamlayıcı,vurgulayıcı olmazsa olmazlardandır.
Ben hazır giyim sektöründe bir marka sahibi olarak son yılların en iyi buluşlarından biriyle karşılaştım. Defilemiz için gelen modellerden birinin elinin üstünde gözümüzü alamadığımız bir mücevher vardı. Esas ilginç olan, taşları var ve pırıl pırıl ama öyle elinin üstünde duruyor ne yüzük ne bilezik. Hiçbir zinciri bağlantısı yok dayanamadım ve sordum, yurt dışından temin ettiğini düşündüm en çok bu noktada şaşırdım ve mutlu oldum.Takı Türk Markasıymış Saysha ten takısı.
Ayrıca mücevher değil  herkesin rahat temin edebileceği bir takı modeliymiş Ten Takısı. 
El işçiliğiyle kristal taşlardan yapıldığı için mücevher gibi algılanıyor tene kendinden yapışma özeliğiyle kolayca yapıştırılıyor ve defalarca vücudun farklı bölgelerinde takıp çıkartılabiliyormuş
gerçekten bu markayı tebrik ediyorum  bence çok desteklenmeli bu marka. Ben bir marka sahibi olarak gönülden destekliyorum böyle girişimleri hatta bu sebepten bu yazıyı yasıp sizlerle paylaşma ihtiyacı duydum istedimki Türk kadınlarıda bu güzel takılardan haberdar olsun ve kendi kişisel güzelliğine değer katsın sonuç olarak merakımın ve etkilenmemin doğrultusunda bu ten takılarının satışının yapıldığı yeri öğrendim ayrıca online olarakta bir satış mağazalarının olduğunu gördüm ve tabi ki sizlerin aramaması için bu adresi herkesle paylaşmaya karar verdim https://www.saysha.com.tr online satış adreslerinden dilediğiniz ürünü satın alabilirsiniz şimdilik benden bu kadar iyi günlerde kullanmanız dileği ile.