Yedek Parça

11.10.2015 01:02

Merhaba arkadaşlar sizlere bahsedeceğim konu özelliklede fiat ve tofaş araç sahiplerini yakından ilgilendiren bir konu bir çoğumuz Türkiye de bu markaların yedek parçalarını uygun fiyatlara bulmaya zorladığınızdan eminim bende birkaç ay önce aracıma bir yedek parça lazım olmuştu ve araştırmaya giriştim bir çok yerde fiyatlar pahalı geldi daha sonra internet üzerinden araştırmama devam ettim yine kafamdaki uygun fiyatı bulamadım ama araştırmalarıma devam ederken bir süre sonra Türkiye nin en büyük fiat ve tofaş mağazasına rast geldim ve siteyi incelemeye başladım nerede ise tüm yedek parçaların olduğunu gördüm inanılmazdı sonrasında fiyatlarında uygunluğu beni siteye dahada hayran bıraktı ve siparişimi verdim kısa sürede istediğim parçayı kargo aracılığı ile evime kadar gönderdiler fiat yedek parça konusunda daha önce bu kadar kapsamlı bir online satış sitesi görmedim açıkçası üstelik fiyatlarıda oldukça makuldü sitede firen sistemi, debriyaj sistemi, soğutma ve ısıtma sistemleri, aydınlatma, filtre ve parçaları, ön arka süspansiyon, dış trim parçaları, motor ve parçaları, kilitler, gergi kayış gibi bir çok alanda tüm yedek parçalara sahipler fiat 126 bisleri bilirsiniz onların dahi bir çok yedek parçasını barındırmaktalar (bilenler bilir bislerin yedek parçası bulunmaz) işin kısası arkadaşlar yedek parçaya ihtiyacınız olduğundan buradan güven içinde alışverişinizi yapabilirsiniz.

Web: https://otobakim.com.tr/

Tel: 0 212 529 55 56

        0 212 529 54 68

        0 212 529 54 69

        0 212 529 55 59